tisdag 5 mars 2013

Börjar om från början..

Då var det dax igen, 6 veckors hård träning följt av lite lättare vecka som avslut.
Ska köra samma program som jag har gjort dom 7 veckorna före, efter det får jag se om jag ska ändra något eller så.
Jag har missat lite och trott att Sm veckan (klassisk styrkelyft) var i början av juni men den är ju i juli så jag måste räkna om lite med träningen och upplägg..
Norrlands mästerskapen är i maj och nu är jag mera sugen att köra där oxå och det
Är i Piteå vilket är ett stort plus, dom vet hur man gör bra arrangemang:)

Dagens pass då knäböj/ben

Knäböj
3 set 10x50kg
10x80kg
10x115kg
8x132,5
5x147,5
5x157,5
2x172,5
6x127,5 bälte
6x127,5 bälte
6x127,5 bälte
8x112,5 stopp i botten bälte
8x112,5 stopp i botten bälte
8x112,5 stopp i botten bälte
Bencurl 4 set
Benspark 4 set

Körde mer utan bälte än vad jag brukar, om jag gästföreläs när jag började min förra 7v period så gick det här passet betydligt lättare, även fast jag tappat en del i vikt(ofrivilligt ) kan bero på att jag blitt arbetslös vet inte söver inte så bra, men tror att jag kommer få något fast snart.
Har iaf jobb 3 v framåt nu.
2an på 172,5 kändes tung men det var inte max, känns bra inför dom kommande veckorna:)

I morgon bänk/bröst, axlar och lite biceps om jag har energi över..



6 kommentarer:

  1. Härligt tummen, kör hårt! mera ben, mindre armar nu ;)

    Robaii

    SvaraRadera
  2. Mindre armar och större ben!

    SvaraRadera
  3. vill man vara en stor röv? eller en biff men stora armar; )...mera armar? pusssss


    //H

    SvaraRadera
  4. Man vill ju ha en kropp som är star inte bara som någon strandraggare.
    En man böjer har en rejäl kropp inte bara armar och lite bröst, ser ju förjävligt ut.

    SvaraRadera
  5. En man som böjer? det låter bögit?? ha ha ha ha

    vad är snyggast EN STOR SEXIG ÖVERkropp med biffiga arar och köttiga bröst och armar grrrrrrrrrrr
    puss å dig /H

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera