söndag 24 februari 2013

Jobbigt att träna.

Har min lugna vecka där jag ska ta igen mig vila upp kroppen inför nästa 7veckors program.
Jag kör lite mera disco under denna vecka förutom att jag brukar maxa i varje gren nån gång under veckan för att kunna räkan ut vilka vikteter jag ska köra nästa 7.v schema.
Har dock inte riktig fått ut det jag vill i böjen (200) eller bänken (140), men det var kanske inte helt oväntat då jag varit lite ur form sista 2 veckorna och fått slita för hårt på varje pass. Nu har jag kvar marklyft så imorgon ska jag försöka på nytt pb, får se hur det går men marken är väl den grenen som gått bäst sista 2 veckorna..

Jag är emot doping och tycker det är super att många klubbar i Luleå gått emot det tillsammans bl.a. Luleå Ak, actic, sensia, Mitt livs Stil, sensia 24,fitness 24 seven inpuls,mm.
Jag har hört sen jag flyttat till Luleå att många har attityden det är ju ok med lite testo, att det är ju inte något fel att gena lite för en snyggare kropp.
Enkel jämför det med att en tjej skaffar sillisar och killen tar testo för att få bättre kropp, vilket är helt galet att ännu jämföra finns så många negativa aspekter inte bara att en del brister psykiskt, hjärnblödningar, hjärtat och andra sjukdomar kan drabba en..
Jag tycker att dom som dopar sig är mindre intelligenta och så är det ju så att dom dessutom inte äns kan stå för att dom dopar sig, nä känner förakt och att dom är inte ärliga och står för att dom trycker i sig skiten.
Kör rent och var stolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar